کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی
مدیر اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری نشست صمیمانه مسئول درمانگاه شهرداری با اعضای کانون معلولان محله خانی آباد جنوبی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، داداش زاده با اعلام این خبر افزود: این برنامه در راستای رسیدگی به مشکلات و کاستی های معلولین در حوزه سلامت و پاسخ به نیازهای ویژه آنها در این زمینه و با هدف کاستن از تبعیضات و انزوای اجتماعی معلولین ، برگزار شد.

طی این برنامه مسئول درمانگاه شهرداری به همراه کارشناسان حوزه سلامت با اعضای کانون معلولان و نیز مادران آنها دیدار و دلجویی کردند.

وی تشریح کرد: در ادامه ویزیت رایگان معلولین نیز انجام و توصیه های پزشکی لازم به آنها ارائه و مقررشدکه ارائه خدمات پزشکی رایگان از جمله ویزیت پزشکی ، انجام آزمایشات پزشکی و تهیه دارو های لازم به صورت ماهانه برای آنها تدوام داشته باشد.

داداش زاده در پایان اظهار کرد: امید داریم با انجام برنامه های اینچنینی توانسته باشیم گامی در جهت افزایش کرامت اجتماعی معلولان برداشته باشیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی