کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی
مدیر اداره سلامت منطقه 19 از اقدام به اعزام اعضای کانون معلولین محلات 13 گانه منطقه به اردوی امام زاده صالح (ع) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، داداش زاده با اعلام این خبر افزود: در راستای تکریم و حفظ منزلت و کرامات انسانی شهروندان دارای معلولیت ، 150 نفر از اعضای کانون معلولین سطح منطقه به اردوی زیارتی- تفریحی امام زاده صالح ( ع) اعزام شدند. در این اردو خدمات گوناگونی چون مشاوره روانشناسی در زمینه توانمند سازی و ارائه راهکارهایی برای کنترل بیشتر بر تصمیم گیری ها و فعالیت های موثر بر سلامتی معلولین ، توزیع بروشور های آموزشی با موضوعاتی چون " چگونگی افزایش اعتماد به نفس "و ... ارائه شد.

وی در پایان گفت: بر اساس بر آوردها حدود 10 درصد از جمعیت جهان به نوعی از ناتوانی و معلولیت های فیزیکی ، ذهنی و روانی رنج می برند. که این آمار در کشور ما با توجه به جنگ تحمیلی چندین برابر می باشد. و لذا " احقاق حقوق افراد دارای معلولیت در شهر "یکی از مهمترین اولویت های مدیریت شهری است. در این راستا اداره سلامت منطقه تلاش دارد با انجام برنامه های گوناگون و متنوع ، گام هایی هر چند کوچک برای تدارک یک زندگی در شان و کرامت انسانی برای معلولین بردارد . امید که در آینده شاهد زندگی توانمند معلولین و مشارکت فعال آنها در تمام عرصه های زندگی شهری باشیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی