کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی
مدیر اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری کلاس آموزشی با موضوع " نحوه برخورد با فرزندان دارای معلولیت" به همت خانه سلامت خانی آباد جنوبی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، داداش زاده با اعلام این خبر افزود: در راستای افزایش توانمندی و اعتماد به نفس افراد دارای معلولیت ، کلاس آموزشی" نحوه برخورد با کودکان دارای معلولیت "ویژه والدین و اعضای خانواده معلولین در خانه سلامت برگزار شد که بیش از 15 نفر از مباحث ارائه شده در این کلاس بهره مند شدند.

همچنین در این کلاس مراحل سازگاری والدین با فرزند معلول (که مرحله آگاهی از خطر، مرحله مقاومت و مرحله فرسودگی را شامل می شود ) به طور کامل شرح و تبیین و در ادامه کارگاه نیز نحوه و چگونگی همدلی با اعضای معلول خانواده بیان شد.

وی در خصوص این کارگاه اظهار داشت: اغلب خانواده ها برای تطابق با مشکل داشتن فرزند معلول و نحوه برخورد با این کودکان دچار چالش و مشکلات است.در این کلاس آموزشی تلاش داشتیم ضمن آموزش والدین در زمینه قبول این مشکل و نحوه مقابله با آن ، بتوانند از رفتارهای کودکانشان آگاهی یابند و با کودکان معلولشان آگاهانه تر و اصولی تر رفتار کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی