کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی
مدیر اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع" آشنایی با کار آفرینی ویژه معلولین " به همت خانه سلامت خانی آباد جنوبی خبر داد. مدیر اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع" آشنایی با کار آفرینی ویژه معلولین " به همت خانه سلامت خانی آباد جنوبی خبر داد. مدیر اداره سلامت مطقه 19 از برگزاری کلاس آموزشی با موضوع " کارآفرینی ویژه معلوین " خبر داد.

گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، داداش زاده با اعلام این خبر افزود: با توجه به نرخ بیکاری بالای 63 درصد افراد دارای معلولیت در جامعه، کارگاه آموزشی " آشنایی با کار آفرینی برای افراد دارای معلولیت " با حضور بیش از10نفر از اعضای کانون معلولین و مادران آنها برگزار شد.

در این کلاس مباحثی همچون چگونه مثل یک کار آفرین فکر کنیم؟، کسب و کار و انوع آن ، مشخصه های افراد دارای خلاقیت و ... به زبانی بسیار ساده و سلیس برای حاضرین شرح داده شد.

وی در پایان تشریح کرد: یکی از مهمترین عوامل ایجاد یک زندگی مستقل برای افراد دارای معلولیت داشتن شغل است و افراد می توانند با انگیزه مضاعف در ارتقاء جایگاه اجتماعی خود تلاش کنند امید که برگزاری این کارگاه ، گام موثری در این زمینه بوده باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی