کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی


نخستین سرپناه اتوبوس با قابلیت تردد معلولان و جانبازان به صورت آزمایشی در منطقه 19 ساخته شد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این ایستگاه اتوبوس در خیابان میثاق شمالی ساخته شده و به عنوان یکی از پراستفاده ترین مبادیسفرهای درون شهری شهروندان در محله خانی آباد نو شمالی محسوب می شود که با انجام اقدامات لازم تجهیز و ایمن سازی شد.
وی افزود: بهسازی و مرمت دیواره ها، شیشه ها و نرده های حافظ صندلی، رنگامیزی بدنه اسکلت ایستگاه و کاهش ارتفاع آن از سطح زمین از جمله اقدامات انجام شده با هدف تکریم، و تسهیل درامر تردد و استفاده معلولان و جانبازارن از ناوگان حمل و نقل عمومی است.
این مسئول همچنین با اشاره به اقدامات همسطح سازی معابر برای تسهیل در عبور و مرور معلولین اظهار کرد:این فعالیت از ابتدای سال در نزدیک به 60 نقطه از معابر سطح منطقه انجام شده که خیابان میثاق شمالی از بلوار میلاد تا ابتدای خیابان میثاق جنوبی و از خیابان شهید لطیفی تا ابتدای بلوار میلاد، بوستانهای باران و الجواد و خیابان مطهری از جمله این نقاط هستند.
مرآتی ادامه داد: 30 مورد دستک های بتونی نیز ویژه تردد معلولین در معابر سطح منطقه نصب شده است که این دستک ها به دلیل ماندگاری بالا جایگزین دستک های فلزی شده اند.
به گفته وی انجام اصلاح هندسی و انجام خط کشی در خیابان میثاق و بوستان های باران و الجواد و نیز نصب 100تابلوی ترافیکی برای هدایت معلولین به بوستانهای دوستدار معلول( باران و الجواد) مقابل سراهای محلات، ساختمان های اداری، فروشگاه شهروند و اماکن پرتردد منطقه ازدیگر اقدامات انجام شده در راستای بهسازی معابر جهت تردد معلولین است.

منبع روابط عمومی شهرداری منطقه  19

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی