کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی
اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری کلاس آموزشی با موضوع " مهارت اجتماعی " ویژه توانیابان خبر داد :


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، در راستای رسالت اداره ی سلامت بر توجه به سلامت شهروندان و بهبود وضعیت زندگی آن ها و با توجه به شناسایی 229 نفر از معلولان منطقه ، ضروری است تا با برگزاری کلاس های آموزشی برای ایشان در جهت ارتقای سطح کیفیت زندگی آنها اهتمام لازم صورت پذیرد ؛ در این راستا ، سرای محله ی خانی آبادنو جنوبی که به عنوان متصدی کانون معلولان است ، کلاس آموزشی با عنوان " مهارت اجتماعی " در تاریخ 96/8/16 برای توانیابان تشکیل داده است .

وی افزود : این کلاس ها با حضور کارشناس ارشد کودکان استثنایی برگزار می شود در تلاش است تا با آموزش مهارت هایی چون ، آداب غذاخوردن ، نحوه ی برقراری ارتباط و معاشرت با دیگران ، آداب حضور در مدارس و... ، توانمندی های لازم را در معلولان ایجاد کند .

گفتنی است : کلاس مهارت های اجتماعی روزهای یکشنبه و سه شنبه ی هر هفته از ساعت 16/30-15در سرای محله ی خانی آبادنو جنوبی برگزار می شود که با استقبال خوب توانیابان روبرو شده است .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی