کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی
اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری کلاس آموزشی با موضوع " بررسی مشکلات معلولین در جامعه " خبر داد :

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه در راستای رسالت اداره ی سلامت و به مناسبت قرار گرفتن در هفته ی ملی معلول ، خانه ی سلامت اسفندیاری ، اقدام به برگزاری کلاس آموزشی با محوریت بررسی مشکلات معلولین در جامعه کرده است .

وی افزود : در این کلاس آموزشی که با مشارکت جمعی از شهروندان در تاریخ 96/9/11 تشکیل شد ، کارشناس حاضر به ارائه ی مطالبی در زمینه ی نیازها و مشکلات معلولین از جمله مشکلات عبور و مرور ، مشکلات رفتاری برخی از شهروندان با آن ها مانند نگاه های ترحم آمیز ، کمبود ها و مشکلات حمایتی در زمینه ی فعالیت های جسمی و حرکتی مانند نبود فضاهای مخصوص ورزش با رعایت امکان دسترسی آسان به این اماکن ، ضرورت کمک های حمایتی و مالی نسبت به معلولین بی بضاعت و حمایت از نخبگان ورزشی و علمی در جهت ادامه دادن در مسیر رشد و شکوفایی و ... ، پرداخت .

شایان ذکر است ، سرای محله ی خانی آبادنو جنوبی به عنوان دبیر منطقه ای کانون معلولان در جهت پشتیبانی از نیازهای مهارت افزایی معلولین به تشکیل کلاس های مهارت اجتماعی و هنری به معلولین می پردازد که می تواند شروع خوبی در جهت انجام اقدامات متناسب بانیازسنجی معلولین باشد .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی