کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی
اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری مراسم جشن ویژه ی هفته ی معلول خبر داد :

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، به مناسبت هفته ی معلول و در راستای گرامیداشت معلولین ، مراسمی در تاریخ 14/9/96 در سرای محله ی خانی آبادنوجنوبی برگزار شد .

وی افزود : در این مراسم که باحضور جمعی از مدیران و مسئولین از جمله شهردار ناحیه یک ، شورایاران ، نماینده ی ائمه جماعات ، رؤسای اجتماعی نواحی و مدیر محلات برگزار شد ؛ با قرائت قرآن توسط یکی از معلولین آغاز شد و دکتر رادفر کارشناس ارشد روانشناسی بالینی به بیان نکاتی پیرامون راه های تقویت اعتماد به نفس در معلولین و نحوه ی تعامل با معلولین پرداخت ؛ پس از آن با هدف فراهم آوردن محیط نشاط و فرح برای معلولان ، برنامه ی موسیقی پاپ و شعبده بازی ، اجرا شد .

شایان ذکر است ، به منظور تشویق و ایجاد انگیزه به سایر معلولین از نخبگان ورزشی و هنری و کارآفرین ، مادر دارای فرزند معلول و زوج معلول ، تقدیر شد .

گفتنی است ، از برنامه های جنبی این مراسم ، برپایی نمایشگاهی از آثار هنری معلولین بود ، در ضمن ، هدایایی به رسم یادبود به همه ی معلولین شرکت کننده ، اهدا شد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی