کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی
مدیر اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری دورهمی و اجرای تئاتر خیابانی در بوستان باران خبر داد :

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، در راستای اجرای طرح شادستان و با هدف افزایش انگیزه در میان معلولین برای مشارکت های اجتماعی ، تئاتر خیابانی با حضور هنرمندان معلول در روز سه شنبه در تاریخ 97/6/13 در بوستان باران برگزار شد .

وی افزود ، این برنامه به صورت فرمی ، بدون کلام و با موسیقی و حرکت اجرا خواهد شد و داستانی از کتاب ارزشمند منطق الطیر عطار به نمایش در آمد تا علاوه بر آشنایی و ترغیب شرکت کنندگان به مطالعه ی داستان های این کتاب ، اجرای آن توسط معلولین نیز بتواند در بازسازی تصورات نادرستی که از ناتوانی معلولین القا می شود ، مؤثر باشد .

حضور هنرمند روشندل منطقه در رشته ی موسیقی و اجرای برنامه ، ارائه ی دستاوردهای معلولین در حوزه ی هنرهای دستی نیز از جمله برنامه هایی است که در راستای معرفی معلولان توانمند منطقه در نظر گرفته شده بود .

وی ادامه داد : برگزاری غرفه های سلامت محور ، ایستگاه بازی و خلاقیت ، ایستگاه مشاوره فردی ، اجرای مسابقه ، تفسیر نقاشی ، استقرار کلینیک گل و گیاه با مشارکت سازمان های مردم نهاد از برنامه هایی است که در کنار برگزاری تئاتر خیابانی در بوستان باران برگزار خواهد شد .

گفتنی است ، بوستان باران از جمله بوستان های مناسب سازی شده برای معلولین است و به منظور بهره مندی اعضای کانون معلولان از برنامه و تسهیل در رفت و آمد آن ها ، سه دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شد .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی