کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی
مدیر اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری مراسم آئین بازگشایی مدارس در مدرسه ی استثنایی طلوع خبر داد :


به گزارش روابط عمومی اداره سلامت منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و تقارن آن با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام مراسم آئین بازگشایی مدارس در مدرسه ی استثنایی طلوع و با شعار مهر حسینی برگزار شد .

وی افزود ، در راستای تحقق شعار شهردار تهران مبنی بر شهر زیست پذیر و شهروند مشارکت پذیر ، آموزش محیط زیست با محوریت تفکیک زباله های خشک به ویژه کاغذهای باطله در اولویت آموزشی این مراسم قرار گرفت و نکاتی پیرامون اهمیت تفکیک زباله و نحوه ی مشارکت دانش آموزان در این امر آموزش داده شد ؛ برگزاری مسابقه و اهدای جوایز ، توزیع بسته های بهداشتی شامل شامپو و مسواک و تفسیر نقاشی کودکان توسط کارشناس روانشناسی از دیگر برنامه هایی است که می توان به آن اشاره کرد .
در پایان برنامه نیز با با اهدای گل و عبور از زیر قرآن دانش آموزان به کلاس های خود بدرقه شدند .
شایان ذکر است ، جلسه ای نیز به منظور رسیدگی به پیشنهادات و مسائل مربوط به مدرسه با حضور مدیر مدرسه ی طلوع ، مدیر اداره سلامت ، دبیر منطقه ای کانون ، رئیس اجتماعی ناحیه 2 ، شورایاری و مدیر محله ی شکوفه جنوبی تشکیل و مقرر شد علاوه بر تهیه ی فهرستی از مشکلات و نیازهای عمرانی مدرسه ، سرای محله به امکانات مورد نیاز برای بهره مندی کودکان استثنایی و خانواده های آنها از خدمات رایگان آموزشی در رشته های هنری نظیر قالیبافی و خیاطی تجهیز گردد .

گفتنی است ، مدرسه ی دخترانه ی استثنایی طلوع در محله ی شکوفه جنوبی واقع شده است که 200 دانش آموز را در سه مقطع تحصیلی ابتدایی ، دوره متوسطه اول و دوم پذیرش کرده است .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی