کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی
چهارشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۱۷ ق.ظ

معابرمنطقه 19 به مساحت بیش از 600 مترمربع هم سطح سازی شد


معابر نواحی پنجگانه منطقه 19 به مساحت بیش از 600 مترمربع در راستای تسهیل در تردد شهروندان بویژه معلولین و افراد هم توان هم سطح سازی شد.


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل و ترافیک با اعلام این خبر گفت: به منظور سهولت تردد عابران پیاده ، خودروها و رفع گره ترافیکی در خیابان های شهید زلفی، میعاد شمالی، شهید لطیفی هم سطح سازی با نصب برچسب ویژه نابینایان انجام شد.


همچنین نزدیک به پل ته خط خانی آباد و شهرداری ناحیه یک، انتهای خیابان شهید زلفی مقابل میدان مرکزی میوه و تره بار با اصلاح هندسی مناسب سازی شد.


این مسئول با اشاره به اجرای عملیات خط کشی جایگاه ، محل تردد و توقفگاه ویژه معلولین خاطر نشان کرد:  در این خصوص 15 نقطه از معابر در مقابل پارک نرگس خیابان دولتخواه، بلوار میلاد و شقایق، خیابان برادران شکری و... تابلو نصب و کف نویسی شد.


مرآتی با اشاره به اینکه گسترش شهرسازی و نیازهای انسانی لزوم اصلاح هندسی در خیابان ها و معابر را ایجاب می کند بیان کرد: در همین راستا بیش از 4 نقطه از معابر نواحی با جدول گذاری،کف پوش بتنی، نصب المان های ترافیکی، استوانه های راست گرد و چپ گرد اصلاح هندسی شد.


معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در تشریح سایر اقدامات اجرایی این معاونت یاد آور شد: در پل غیر هم سطح باقر شهر30 علائم ترافیکی در راستای تکمیل المان های ترافیکی نصب شد و علاوه بر جانمایی 2 چراغ راهنمایی و رانندگی با 50 عدد نیوجرسی اصلاح مسیر عبورو مرور انجام شد .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی