کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی
جلسه تشریح برنامه عملیاتی شهرداری منطقه 19 درخصوص مناسب سازی معابر، بوستان ها و ساختمان ها در سال جاری با حضور شهردار منطقه، معاونین شهردار و اعضای کمیته مناسب سازی منطقه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در ابتدای این نشست گزارشی از  معابر، بوستان ها و ساختمان های مناسب سازی شده منطقه درسال گذشته ارائه شد و سپس علی توکلی شهردار منطقه ضمن تأکید بر اهمیت مناسب سازی ویژه فضاهای عمومی و بوستان ها که محل تردد معلولین و سایر شهروندان کم توان است افزود: بسیاری از افراد کم توان در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و.. خوش درخشیدند که این مهم نماینگر آن است معلولیت هیچگاه برابر با محدودیت نیست.

وی ادامه داد: در بسیاری از تصمیمات اتخاذ شده مدیریت شهری در خصوص ارائه خدمات و تسهیلات به این اقشار از رهنمود و ایده های آنها استقبال شده است.

توکلی با اشاره به اینکه اصول انسانی برما تکلیف می کند که در مسیر خدمت رسانی به توانیابان کوتاهی نکنیم خاطر نشان کرد: با توان و همت مضاعف و برای رضای خداوند متعال خدمت به این عزیزان را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم تا پیامدهای دنیوی و اخروی آن نصیب ما شود.

گفتنی است در این نشست به شناسایی 9 مورد معبر، بوستان و ساختمان در راستای مناسب سازی در سال جاری که شامل  خیابان شهرداری جنوبی حد فاصل خیابان قناری و بلوار شقایق (ناحیه 1)، بلوار شقایق حد فاصل خیابان شهرداری و خیابان صمدی( ناحیه1)، بلوار شکوفه حد فاصل زلفی و خیابان مطهری(ناحیه 2)، بوستان بعثت( ناحیه 1)، فاز اول بوستان 22 بهمن (ناحیه 1)،ساختمان شهرداری ناحیه 3،2 و5 و ساختمان سرای محله دولتخواه جنوبی(ناحیه 3) می شود اشاره شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی