کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۶ ق.ظ

منطقه19:آموزش آشنایی با مبانی حقوق شهروندی

اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری کلاس آموزشی آشنایی با مبانی حقوق شهروندی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه 19 و به نقل از داداش زاده مدیر سلامت کلاس آموزشی داداش زاده با اعلام این خبر افزود : نظر به اهمیآشنایی با مبانی حقوق شهروندی در میان اعضای کانون معلولین خانه سلامت بهمنیار خبر داد.ت آموزش مبانی زیست محیطی ، آموزش های لازم پیرامون بازیافت و روش های تفکیک زباله های تر و خشک و استفاده مجدد از این زباله ها با مشارکت اداره بازیافت معاونت خدمات شهری به شرکت کنندگان ارائه گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۴۶


اداره سلامت منطقه 19 از عیادت و دلجویی از خانواده های دارای دو معلول در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 و به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور عیادت و دلجویی از بیماران معلول به اتفاق دبیر منطقه ای کانون معلولان وکارشناس اداره سلامت از دو خانواده دارای دو معلول عیادت به عمل آمد.

وی افزود : در این بازدید که بسته های حمایتی در اختیار این خانواده ها قرار گرفت ، بر ضرورت ادامه فعالیت های اینچنینی در سطح منطقه تأکید می شود.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۳۶
اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری کلاس آموزشی "نیازهای عاطفی و درونی معلولان" خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه 19 و به نقل از داداش زاده مدیر سلامت کلاس آموزشی "نیازهای عاطفی و درونی معلولان" در میان اعضای کانون معلولین خانه سلامت خانی آباد نو شمالی خبر داد.

داداش زاده با اعلام این خبر افزود : نظر به اهمیت آموزش خانواده های معلولان و افزایش مشارکت های اجتماعی آنان و نیز رفع پاره ای مشکلات والدین و اعضای خانواده اعضای کانون معلولین ، این دوره آموزشی در خانه سلامت خانی آباد نو شمالی برگزار شد که بااستقبال بسیار خوب اعضا و والدینشان همراه بوده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۱۱