کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری کلاس آموزشی"عوامل ژنتیکی تاثیر گذار درمعلولیت افراد"به همت خانه سلامت اسفندیاری و بستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه 19 و به نقل از داداش زاده مدیر سلامت کلاس آموزشی " عوامل ژنتیکی تاثیر گذار درمعلولیت افراد "در میان اعضای کانون معلولین و خانواده های آنان درخانه سلامت اسفندیاری و بستان خبر داد.

داداش زاده با اعلام این خبر افزود : نظر به اهمیت آموزش لازم به معلولان و افزایش مشارکت های اجتماعی آنان ، این دوره آموزشی در خانه سلامت اسفندیاری و بستان برگزار شد که بااستقبال بسیار خوب اعضا و والدینشان همراه بوده است .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۳۸


اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری "جلسه هم اندیشی "کانون معلولان در سرای محله بهمنیار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 و به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، جلسه هم اندیشی ویژه کانون معلولان در سرای محله بهمنیار برگزار گردید.

وی افزود : در این جلسه هم اندیشی پیرامون مشکلات معلولین در محله و همچنین از کلاس های آموزشی مورد نیاز از ایشان نظرخواهی شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۳۵
اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری "جلسه هم اندیشی سلامتیاران با دبیران کانون های دهگانه سلامت" محله دولتخواه جنوبی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 وبه نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، جلسه هم اندیشی دبیران کانون های ده گانه سلامت محور محله دولتخواه جنوبی با سلامتیاران آن محله به منظور تبادل اطلاعات برنامه های این کانونها و شناسایی و رفع مشکلات و معضلات بهداشتی حاصل از پیمایش محلی در سرای محله دولتخواه جنوبی تشکیل گردید .

در این جلسه درخصوص به روز رسانی آمار و اطلاعات کانون های ده گانه و برنامه ریزی به مناسبت هفته بدون نایلکس وبحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۲۹