کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی

    منطقه 19 از بازدید ناصحی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران به همراه عین القضات مشاور شهردار تهران در امور معلولین از یکی از خانواده های توان یاب سطح منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 طی رهنمودهای جناب آقای دکتر قالیباف در توجه ویژه به معلولین و افراد کم برخوردار طرح ویژه ای در سطح منطقه جهت بازدید و رفع مشکلات مربوط به خانواده های دارای دو معلول یا بیشتر در حال اجرا می باشد.

در این ویژه برنامه که از امروز در سطح منطقه آغاز گردید ناصحی و تیم همراه و جمعی از مدیران ارشد شهری از جمله جوادی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه، ساداتی رییس کارگزینی منطقه،داداش زاده مدیر اداره سلامت منطقه، ملازم شهردار ناحیه 1،گودرزی رییس اجتماعی ناحیه و جمعی از کارشناسان معاونت اجتماعی و اداره اجتماعی ناحیه 1 در این بازدید حضور داشتند.

از جمله نتایج این بازدید می توان به برنامه ریزی جهت پیگیری مشکلات معیشتی و تجهیزات پزشکی و همچنین رفع برخی نواقص عمرانی و تأسیساتی این خانواده اشاره کرد.

از دیگر تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه رسیدگی به موضوع آب درمانی یکی از معلولین ، همچنین ترتیب ملاقات ریاست درمانگاه شهرداری منطقه 19 جهت حمایتهای درمانی اعضای این خانواده و همچنین مراجعه حضوری مشاوران اداره سلامت به منزل این خانواده اشاره نمود.

در پایان نیز ضمن آرزوی سلامتی برای اعضای خانواده مبلغی کارت هدیه و تعدادی هدیه به اعضای خانواده اعطا گردید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی