کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

مدیراداره سلامت شهرداری منطقه 19 در راستای گسترش خدمات سلامت محوردر میان گروههای خاص شهروندان به خصوص معلولان و جانبازان اقدام به هماهنگی و اجرای برنامه بازدید از کانون نیکوکاری رعدالغدیر را نمود .

مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 19 در راستای گسترش خدمات سلامت محوردر میان گروههای خاص شهروندان به خصوص معلولان و جانبازان اقدام به هماهنگی و اجرای برنامه بازدید از کانون نیکوکاری رعدالغدیر را نمود .
در این بازدید10 نفر از اعضای کانون معلولین به اتفاق والدین خود ونیز مدیر سلامت منطقه و مسئول خانه سلامتیاراز نزدیک به فعالیتها و خدمات مرکز بهره مند شدند . شایان ذکر است این مرکز خدمات آموزشی – درمانی و کارآفرینی و اشتغال زایی با ارئه سرویس ایاب و ذهاب رایگان جهت معلولین جسمی را فراهم می آورد
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۲ ، ۱۲:۲۹
رئیس اداره سلامت منطقه 19 ازطرح شناسایی توانایی های اعضای کانون معلولین در سطح محلات این منطقه خبر داد

رئیس اداره سلامت منطقه 19 ازطرح شناسایی توانایی های اعضای کانون معلولین در سطح محلات این منطقه خبر داد وی خاطر نشان کرد به منظور توانمنندسازی افراد معلول باید شرایطی فراهم آوریم تا بتوانیم توانایی‌های افراد معلول را شناسایی کنیم .

گفتنی است این توانایی ها و مهارتها می تواند در حوزه علمی ، فرهنگی ، هنری ، ورزشی و.. باشد که از طریق اطلاع رسانی به سایر اعضای کانون می توان آنها را نیز توانمند کرد .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۲ ، ۱۲:۴۰
رئیس اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری کارگاه آموزشی صبحانه سالم در مدرسه استثنایی مهر طلبان همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

رئیس اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری کارگاه آموزشی صبحانه سالم در مدرسه استثنایی مهر طلبان همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.وی خاطر نشان کرد این کارگاه آموزشی با هدف آشنا کردن دانش آموزان با مواد غذایی که می توان در یک صبحانه سالم مصرف کرد برگزار گردید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مهر ۹۲ ، ۱۲:۳۵