کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی
بهره مندی بیش از 3 هزار شهروند جنوب شهر از خدمات غربالگری کرونا

بیش از 3 هزار شهروند جنوب شهر از خدمات سلامت خود محور و غربالگری بیماری کرونا بهره مند شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، محسن فریدی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: خدمات مشاوره و غربالگری کرونا از ابتدای اجرای برنامه های پیشگیری از این بیماری اجرا شده و درهمین راستا تاکنون بیش از 3 هزار شهروند منطقه از این خدمات بهره مند شده اند.
او با اشاره به ضرورت شناسایی و خدمات دهی به شهروندان در دو حوزه بیماران مشکوک به کرونا و افراد آسیب پذیر به منظور ارائه خدمات مشاوره و غربالگری بیان کرد: در همین راستا ضمن دلجویی از افراد آسیب پذیر نظیر اعضای کانون های سالمندان، معلولان و دیابت با هدف احصاء نیازهای ضروری آنان بویژه در بخش دریافت خدمات مشاوره و کاهش بار روانی و استرس از آنها ، غربالگری شهروندان نسبت به بیماری کرونا نیز در دستور کار اداره سلامت این حوزه قرار گرفته است.
فریدی تصریح کرد: علاوه بر استعلام از وضعیت سلامت شهروندان، نیازسنجی های لازم برای دریافت خدمات صورت گرفته است.
به گفته این مسئول لیست مشاوران داوطلب در حوزه روانشناسی در کانال محلات اطلاع رسانی شده است و شهروندان می توانند طی تماس تلفنی از این خدمات بهره مند شوند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی