کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

100بسته اقلام بهداشتی طی سومین مرحله در بین توانیابان منطقه توزیع شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، محسن فریدی معاون امور اجتماعی و فرهنگی با اعلام این خبر افزود: در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر با مشارکت شرکت مراوبن، جمعی از خیرین و با هماهنگی دبیرمنطقه ای کانون معلولان بسته های اقلام بهداشتی شامل موادضدعفونی کننده دست،سطوح و ماسک تهیه و در بین آنها توزیع شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۹ ، ۱۰:۳۴
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از اهدای 21 بسته حمایتی به خانواده های توانیاب محلات کم برخوردار خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، محسن فریدی حمایت مادی و معنوی از توانیابان را از اولویت های اجرایی برنامه های این حوزه بویژه در ایام شیوع کرونا اعلام کرد و گفت: در همین راستا با مشارکت انجمن خیریه توان گستر برنا 21 بسته حمایتی در بین این اقشار توزیع شد.
به گفته او هر بسته حمایتی محتوی ارزاق اساسی به ارزش یک میلیون تومان بوده که توسط اداره سلامت این حوزه و با مشارکت انجمن خیریه توان گستر برنا تهیه و توزیع شده است.
فریدی همچنین به حمایت مالی از دو توان یاب منطقه اشاره کرد و یادآور شد: از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا حمایت های مختلفی در محلات کم برخوردار منطقه انجام شده که توزیع بیش از 100 بسته بهداشتی شامل دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده سطوح و دست از جمله آنها بوده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۹ ، ۱۳:۴۶

‍ #اطلاعیه_مهم

طی مکاتبه صورت گرفته با شرکت شهر سالم ماهانه ۱۰ نفر از اعضای کانون می توانند با دریافت معرفی نامه از اداره سلامت جهت ویزیت رایگان به درمانگاه شهرداری منطقه ۱۹ مراجعه نمایند‌.
شماره تماس اداره سلامت: ۵۵۵۲۲۲۱۱

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۹ ، ۱۳:۳۰

‍ ‍ تجهیز 7 بوستان جنوب شهر به ست ورزشی ویژه معلولین
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از تجهیز بوستان بزرگ ولایت و 6 بوستان دیگر به ست های ورزشی معلولین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، سعید صالح محمود رباطی با اعلام این خبر گفت: به منظور ایجاد تسهیلات ورزشی برای معلولین منطقه، بوستان های ولایت، شقایق، گلریز، نرگس، بهار، شریعتی و جانباز مجهز به ست های ورزشی ویژه شدند. 

او بیان کرد: در راستای نگهداشت بوستان ها و تسهیل تردد شهروندان در این فضاهای عمومی، روشنایی زمین چمن بوستان باران و محوطه اطراف آن در محله دولتخواه جنوبی تأمین شد. 
رباطی در ادامه با اشاره به آغاز عملیات اجرایی مناسب سازی بوستان بهار در محدوده ناحیه 2 برای بهره برداری معلولین، ادامه داد: طی فعالیتهای اخیر اداره فضای سبز این حوزه ضمن نصب دو آبخوری در بوستان شهدای نعمت آباد، بوستان نسترن محله نعمت آباد نیز مجهز به 10 نیمکت و 5 سطل زباله شد.
این مسئول همچنین از احداث سرویس بهداشتی در بوستان امام علی (ع) در محدوده ناحیه یک خبر داد و افزود: این سرویس بهداشتی به منظور رفاه حال شهروندان با بروزترین طراحی و ساخت آماده بهره برداری شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ تیر ۹۹ ، ۰۵:۵۷