کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

دبیر کانون معلولان منطقه در روز دوشنبه با قائم مقام شهردار دیدار و مشکلاتشان را مطرح کرد.

به گزارش  روابط عمومی شهرداری منطقه 19، داداش زاده با اعلام این خبر افزود: علی شرفی دبیر منطقه ای کانون معلولان به همراه یکی از مسئولین خانه سلامت و یکی از دبیران محلی کانون معلولان به  نمایندگی از تمامی اعضای کانون ، در جلسه ملاقات مردمی این هفته حضور پیدا کرده و با قائم مقام منطقه پیرامون ضرورت بستر سازی برای کارآفرینی و اشتغال زایی شهروندان معلول گفتگو کرد.

 وی در ادامه افزود: در این ملاقات که با هماهنگی های صورت گرفته توسط اداره سلامت برگزار شد ،مقرر شد پیگیری لازم جهت راه اندازی مرکز کارآفرینی و اشتغال زایی معلولان صورت پذیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۲:۵۷

مدیر اداره سلامت منطقه 19 از توزیع کارت ویزیت رایگان شهروندی در بین اعضای کانون معلولین منطقه با همکاری کانون پزشکان در سطح منطقه 19 خبر داد

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، دادش زاده با اعلام این خبر افزود: در راستای بهبود دسترسی عادلانه معلولین  به خدمات جامع سلامت و نیز ارتقاء کیفیت سلامت آنان ، کارت  ویزیت رایگان شهروندی در بین  اعضای کانون معلولان سطح منطقه توزیع شد.

وی تشریح کرد: به همین منظور بیش از 50 کارت ویزیت پزشکی و چشم پزشکی رایگان   توزیع شد گفتنی است  شهروندان معلول  با در دست این کارتها می توانند به همراه پنج نفر از اعضای خانواده به پزشک مشخص شده  در کارت مراجعه و از خدمات ویزیت رایگان پزشکی بهره مند شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۴

 مدیر اداره سلامت منطقه 19 از توزیع سبد کالا در بین معولان نیازمند با همکاری اداره رفاه و مشارکت های اجتماعی خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، داداش زاده با اعلام این خبر افزود:

 نظر به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و نیز با عنایت به فضیلت کمک به نیازمندان  برنامه توزیع سید کالا به معلولین نیازمند منطقه با همکاری خیرین و اداره رفاه و مشارکت های اجتماعی برگزار شد که در طی این برنامه  به 20  نفر از معلولین نیازمند و خانواده هایشان  سبد کالا (شامل مواد غذایی ) اعطا گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۲

مدیر اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری کلاس آموزشی با موضوع " راهکارهای پیشگیری از تولد

کودکان دارای معلولیت " به همت خانه سلامت نعمت آباد خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، داداش زاده با اعلام این خبر افزود: نظر به اینکه هم اکنون بیش از 4 میلیون شهروند معلول در ایران زندگی می کنند که از نقایص مادرزادی رنج می برند کلاس آموزشی با موضوع راهکارهای پیشگیری از تولد کودکان دارای معلولیت در خانه سلامت نعمت آباد برگزار شد که بالغ بر 25 نفر از این برنامه بهره مند شدند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۳:۴۹

مدیر اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری ضیافت افطاری ویژه اعضای کانون معلولین منطقه خبر داد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، داداش زاده با اعلام این خبر افزود: در راستای افزایش مشارکت اجتماعی معلولان و توجه و رسیدگی به اعضای کانون معلولان و نیز گرامیداشت ماه مبارک رمضان، برنامه ضیافت افطاری  با همکاری خیرین محل و با حضور قائم مقام شهردار،  معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه،  روسای ادارات  اجتماعی و... معلولان برگزار شد که در مجموع بالغ بر 15 نفر از اعضای کانون معلولین به همراه خانواده هایشان از این برنامه بهره مند شدند.

داداش زاده تشریح کرد: در این مراسم طی یک گفتگوی صمیمی مسائل و مشکلات معلولین در حوزه سلامت در سطج جامعه در راستای رفع این مشکلات مطرح شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۳:۴۰