کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی

۱۱ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است


مسئول خانه سلامت خانی آبادنو جنوبی
ازبرگزاری کلاس آموزشی مهارتهای اجتماعی ویژه افراد توانیاب  توسط کارشناس ارشد روانشناسی استثنایی سرکار خانم شکری خبرداد.

محل برگزاری: سرای محله
تاریخ : ۹۶/۸/۲۱

مسئول خانه سلامت خانی آبادنو جنوبی
ازبرگزاری جلسه هم اندیشی دبیران محلات ۱۴گانه کانون معلولان باحضور مدیر محترم اداره سلامت منطقه  در سرای این محله  خبرداد

تاریخ ۹۶/۸/۱۷

مسئول خانه سلامت خانی آبادنو جنوبی
ازبرگزاری کلاس آموزشی مهارتهای اجتماعی ویژه افراد دارای معلولیت توسط کارشناس ارشد روانشناسی استثنایی سرکار خانم شکری خبرداد.

محل برگزاری: سرای محله

تاریخ ۹۶/۸/
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۶ ، ۱۹:۳۰
اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری کلاس آموزشی با موضوع " مهارت اجتماعی " ویژه توانیابان خبر داد :


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، در راستای رسالت اداره ی سلامت بر توجه به سلامت شهروندان و بهبود وضعیت زندگی آن ها و با توجه به شناسایی 229 نفر از معلولان منطقه ، ضروری است تا با برگزاری کلاس های آموزشی برای ایشان در جهت ارتقای سطح کیفیت زندگی آنها اهتمام لازم صورت پذیرد ؛ در این راستا ، سرای محله ی خانی آبادنو جنوبی که به عنوان متصدی کانون معلولان است ، کلاس آموزشی با عنوان " مهارت اجتماعی " در تاریخ 96/8/16 برای توانیابان تشکیل داده است .

وی افزود : این کلاس ها با حضور کارشناس ارشد کودکان استثنایی برگزار می شود در تلاش است تا با آموزش مهارت هایی چون ، آداب غذاخوردن ، نحوه ی برقراری ارتباط و معاشرت با دیگران ، آداب حضور در مدارس و... ، توانمندی های لازم را در معلولان ایجاد کند .

گفتنی است : کلاس مهارت های اجتماعی روزهای یکشنبه و سه شنبه ی هر هفته از ساعت 16/30-15در سرای محله ی خانی آبادنو جنوبی برگزار می شود که با استقبال خوب توانیابان روبرو شده است .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۹۶ ، ۱۱:۱۲
اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری جلسه ی مشترک دبیر منطقه ای کانون معلولین با مدیر اداره سلامت منطقه خبر داد :

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، جلسه ی مشترک دبیر منطقه ای کانون معلولین منطقه 19 با مدیر و کارشناسان اداره سلامت منطقه ، جهت دسته بندی اولویت های کاری و رفع مشکلات برگزار گردید .

وی افزود : در این جلسه ، دبیر منطقه ای کانون به جمع بندی معضلات موجود در محلات از طریق دبیران محلات اتخاذ داده شده بود اشاره و مقرر گردید مواردی که از سوی اداره سلامت منطقه قابل رفع نمی باشد از جمله موارد مربوط به وسائل فنی و عمرانی و اجرای هر چه بیشتر طرح راههای هموار از طریق مکاتبه با شهردار منطقه ، صورت پذیرد .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۶ ، ۰۸:۲۰
يكشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۳۳ ق.ظ

منطقه 19 : اجرای طرح راههای هموار

اداره سلامت منطقه 19 از اجرای طرح راههای هموار برای معلولین خبر داد :

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، در راستای رفع مشکلات معلولین منطقه در جهت بهبود فعالیت های اجتماعی ایشان و بهبود وضیت تردد ایشان ، اقدام به اجرای این طرح در سطح منطقه نموده است در این طرح کلیه ی شهروندان اعم از معلولین و غیر معلولین می توانند با تصویربرداری و ثبت آدرس محل دارای مشکل ، مراتب را به دبیر منطقه ای این کانون معرفی تا نسبت به رفع این مشکل اقدام نمایند .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۶ ، ۰۶:۳۳
اداره سلامت منطقه 19 از آموزش برنامه های هنری از طریق اعضای کانون معلولین خبر داد :


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، آموزش برنامه های هنری از طریق اعضای کانون معلولین منطقه و کارآفرینی جهت معلولین از طریق هماهنگی با سراهای محلات در حال انجام می باشد ؛ در این برنامه که با هدف افزایش اعتماد به نفس اعضای کانون و همچنین کمک به سبد خانوار و همچنین رفع مشکلات اقتصادی معلولین منطقه صورت گرفت ؛ ضمن پیشبرد اهداف اداره سلامت و نیز افزایش مشارکت اجتماعی معلولین منجربه زنده شدن و احیاء فرهنگ هنر و هنر دوستی در میان جامعه می گردد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۶ ، ۰۶:۳۰
اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری کلاس آموزشی مهارت های اجتماعی خبر داد :

به گزارش روابط عمومی منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، کلاس آموزشی مهارت های اجتماعی توسط کارشناس ارشد کودکان استثنای هر هفته ویژه ی معلولان دارای معلولیت ذهنی در سرای محله ی خانی آبادنو جنوبی برگزار می گردد.

وی افزود : از جمله مباحث مطرح شده در این کلاس ها می توان به احترام گذاشتن به بزرگتر ها ، آداب غذا خوردن ، آداب حضور در مدارس و ...، اشاره نمود که با استقبال خوب شهروندان و والدین کودکان ، همراه گشت


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۶ ، ۰۶:۲۷
اداره سلامت منطقه 19 از اجرای مسابقه و اهدای جوایز در مدرسه ی استثنایی طلوع خبر داد :


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، در راستای رسالت اداره سلامت منطقه در جهت بهبود شرایط جسمی و روحی معلولان ، اقدام به اجرای مسابقه در مدرسه ی استثنایی طلوع کرده است .

وی افزود : اجرای مسابقات در بین کودکان استثنایی می تواندعلاوه بر ایجاد شرایط نشاط و فرح در بین معلولین در تقویت انگیزه بین آن ها در جهت یادگیری و روحیه ی تلاش برای رسیدن به هدف نیز مؤثر باشد.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۶ ، ۰۶:۲۵
يكشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۲۲ ق.ظ

منطقه 19 : بازدید از خانواده دارای معلول

اداره ی سلامت منطقه 19 از بازدید خانواده ی معلول خبر داد :

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، در راستای ارائه ی خدمات حمایتی به معلولین و افراد نیازمند سطح منطقه با مشارکت خیرین منطقه اقدام به جهت کمک های مالی و اهدا به خانواده های نیازمند نمود .در همین راستا طی هفته ی گذشته مسئول خانه ی سلامت و مدیر محله شکوفه شمالی ضمن دیدار با خانواده دارای 2 فرزند معلول ساکن در آن محله ، اقدام به دلجویی و اهدای کمک های غیر نقدی به ایشان نمودند
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۶ ، ۰۶:۲۲
شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۱۶ ق.ظ

ارائه ی خدمات پزشکی درمنزل خانواده ی معلول

اداره سلامت منطقه 19 از ارائه ی خدمات پزشکی در منزل خانواده ی معلول خبر داد :

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، در راستای رسالت اداره ی سلامت بر توجه به سلامت شهروندان به ویژه خانواده های معلولین که به دلیل محذوریت هایی امکان پیگیری درمانی نداشته باشند ، خانه ی سلامت شکوفه شمالی اقدام به ارائه ی مشاوره ی پزشکی ، اندازه گیری قندخون و فشارخون در بین اعضای یکی از خانواده های معلول در این محله کرده است .

وی افزود : امید است با ادامه ی این رویکرد بتوانیم خدمتی هرچند کوچک به خانواده های معلولین کرده باشیم .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۶ ، ۰۶:۱۶

‍ «طرح راه های هموار»  طرح منطقه ۱۹#طرح#دوستدار#معلولان
شهرداری منطقه ۱۹درنظردارد با مشارکت وهمراهی شهروندان در راستای کاهش مشکلات آمد شد و تردد معلولین عزیز، نسبت به رفع موانع موجود در مسیرهای پر تردد مانند خیابان های ومعابرسطح منطقه اقدام نماید.
شهروندان منطقه۱۹
می توانند از اماکن دارای مشکل ونیازمند مناسب سازی تصویربرداری و آدرس دقیق را در ذیل تصویر درج و به دبیر منطقه ای#کانون#معلولان ارسال فرمایند . 🆔 @kmt_19 : 📞 09015388878

Telegram.me/kmt19
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۶ ، ۰۹:۲۶