کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

‍ 

   27 نقطه از معابر بوستان نرگس و محوطه ساختمان معاونت اجتماعی و فرهنگی در راستای تسهیل در تردد معلولان مناسب سازی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، با توجه به پیشنهاد اعضای کمیته مناسب سازی این منطقه معابر مقابل بوستان نرگس و ساختمان معاونت فرهنگی اجتماعی به عنوان ساختمان پایلوت با اجرای 27 مورد اصلاحیه، احداث و نصب موارد لازم مناسب سازی شد.


گفتنی است در اجرای این طرح ضمن آسیب شناسی و احصاء مشکلات و موانع مواردی چون مناسب سازی معابر بوستان نرگس برای روشندلان با قابلیت دسترسی به رینگ، مناسب سازی ابنیه بوستان(رمپ و پله) و احداث سرویس بهداشتی ویژه معلولان، اصلاح کفپوش های شیاری و سکه ای معابر، اصلاح اختلاف سطح مقابل سرویس بهداشتی، اصلاح مبلمان و درب سرویس بهداشتی معلولین، احداث رمپ در ورودی آلاچیق ها، تخریب، نوسازی و اصلاح ارتفاع پله ها و رمپ از سوی معاونت فنی و عمرانی انجام شد.


همچنین مشخص شدن محل پارک توانیابان با تابلو های مخصوص، ایجاد پل های ارتباطی خارج از بوستان و راه بندها و  نصب راه بند استاندارد مانع تردد موتور سیکلت و حذف مانع تردد ویلچیر توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک اجرا شده است.


 بر اساس این گزارش در ادامه تکمیل موانع مناسب سازی این بوستان تأمین تجهیزات تندرستی، ورزشی و وسایل بازی کودکان ویژه توانیابان، امکان دسترسی مناسب به آبخوری، مبلمان پارکی و وسایل بدن سازی، نصب تابلو های راهنمای مسیر و تهیه ویلچر توسط معاونت خدمات شهری و محیط زیست انجام شد.


در ادامه اقدامات مناسب سازی معاونت فنی و عمرانی در ساختمان معاونت اجتماعی و فرهنگی اقداماتی چون  احداث رمپ استاندارد معلولین در محوطه، نصب میله های دستگرد، اصلاح پله های ورودی، احداث سرویس بهداشتی معلولین و رفع اختلاف سطح اجرا شد.


گفتنی است در ادامه تکمیل عملیات مناسب سازی ساختمان معاونت اجتماعی و فرهنگی  نسبت به احداث رابط بین پیاده رو و سواره ر و نصب تابلوی محل پارک معلولین از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک اقدام شده است.


بر اساس این گزارش در راستای تحقق شعار شهردار تهران با عنوان "تهران شهری برای همه" و با هدف تسهیل رفت و آمد معلولین در سطح شهر، شناسایی و معرفی معابر نیازمند مناسب سازی همچنان ادامه دارد و شهروندان به ویژه اعضای کانون معلولین می توانند تصاویر وآدرس دقیق معابر نیازمند مناسب سازی به مسئولین خانه های سلامت مستقر در سرای محلات اطلاع دهند .



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ خرداد ۹۸ ، ۰۷:۲۷