کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری مسابقه دارت به مناسبت هفنه جهانی معلولین خبر داد.


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 و به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، به مناسبت هفته جهانی معلولین و ارتقای سطح سلامت شهروندان به خصوص اقشار خاص از جمله معلولین ، مسابقه دارت در بوستان شقایق به همت خانه سلامت خانی آباد نو جنوبی برگزار شد.


تعداد 15 از اعضای کانون معلولین در این مسابقه شرکت کردند و در پایان به برندگان جوایزی اهدا شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۹۴ ، ۱۶:۱۰

اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری کلاس آموزشی با موضوع مهارت های زندگی ویژه اعضای کانون معلولین خبر داد.


به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه 19 و به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه،کارگاه آموزشی با موضوع " مهارت های زندگی با تأکید بر مبحث اعتماد به نفس در معلولین به همت خانه سلامت خانی آباد نو جنوبی خبر داد.


داداش زاده با اعلام این خبر افزود : نظر به اهمیت نقش اعتماد به نفس در روابط بین شخصی به عنوان یک رکن اساسی به خصوص قشر معلول جامعه ، کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با تأکید بر مبحث اعتماد به نفس برگزار شد که بالغ بر 15 نفر از اعضای کانون معلولین از این برنامه بهره مند شدند.


وی تشریح کرد:  نقش اعتماد به نفس در ارتقای شخصیت فردی افراد معلول و در نتیجه ارتقای سطح سلامت روان جامعه از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاه بود.


   

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۹۴ ، ۱۶:۰۱

 

مدیر اداره سلامت منطقه 19 از توزیع کارت ویزیت رایگان شهروندی به اعضای کانون معلولان منطقه خبر داد.


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، دادش زاده با اعلام این خبر افزود: به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلولین(7الی14آذرماه) و در راستای بهبود دسترسی عادلانه شهروندان به خدمات جامع سلامت و نیز ارتقاء کیفیت سلامت شهروندان ، طرح ویزیت رایگان شهروندی در سطح منطقه اجرا می شود.


وی تشریح کرد: به همین منظور بیش از 1000کارت ویزیت پزشکی و چشم پزشکی چاپ و در سطح  محلات  توزیع شد گفتنی است  معلولین با در دست این کارتها می توانند به همراه پنج نفر از اعضای خانواده به پزشک مشخص شده مراجعه و از خدمات ویزیت رایگان پزشکی بهره مند شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۹۴ ، ۱۶:۰۰