کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است


در راستای ارتقاء سواد سلامت شهروندان منطقه 19 طی یک سال اخیر2 هزار و 40 برنامه آموزشی با استقبال 48 هزار و 960 شهروند در سرای محلات و اماکن عمومی این منطقه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی با اشاره به نیاز سنجی از شهروندان در خصوص موضوعات خدمات آموزشی افزود: از جمله این عناوین می توان به سلامت اجتماعی، مهارت های زندگی، سلامت روان  و معنوی، خود مراقبتی، طب ایرانی،آشنایی با شاخص های مناسب سازی محیط زندگی و مراقبت از افراد دارای معلولیت، ایمنی در زندگی، تغذیه سالم، فعالیت جسمانی، دوری از سیگار و قلیان  و.. اشاره کرد.

وی ادامه داد: از جمله ویژه برنامه های خانه های سلامت محلات 13 گانه ارائه 210 برنامه خدمات مشاوره ای در زمینه روانشناسی، بهداشت، تغذیه و.. در راستای ارتقاء سلامت روان با بهره مندی 5 هزار و 250 مخاطب در گروه های مختلف سنی است.

بهرامی با تأکید بر تعامل با گروه های جهادی طی یک سال اخیر خاطر نشان کرد: در این خصوص 2 دوره برنامه استقرار تیم 40 نفره پزشکی با استقبال هزار و  900 مخاطب در مدرسه شهید ذوالفقاری واقع در یکی از محلات کم برخوردار ناحیه 4 و کوره پزخانه محله دولتخواه جنوبی واقع درناحیه 3  برپا شد.

معاون شهردار منطقه با بیان اینکه  77 برنامه نیاز سنجی در زمینه مناسب سازی معابر و فضای شهری، مساجد و منازل برای توانیابان انجام شده است خاطر نشان کرد: از جمله نتایج بدست آمده در این برنامه می توان به تشکیل کمیته مناسب سازی درمنطقه و اجرای 40 مورد طرح راه های هموار در نواحی پنجگانه با مشارکت معاونت های اجرایی اشاره کرد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۸ ، ۰۴:۵۷