کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی


در راستای ارتقاء سواد سلامت شهروندان منطقه 19 طی یک سال اخیر2 هزار و 40 برنامه آموزشی با استقبال 48 هزار و 960 شهروند در سرای محلات و اماکن عمومی این منطقه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی با اشاره به نیاز سنجی از شهروندان در خصوص موضوعات خدمات آموزشی افزود: از جمله این عناوین می توان به سلامت اجتماعی، مهارت های زندگی، سلامت روان  و معنوی، خود مراقبتی، طب ایرانی،آشنایی با شاخص های مناسب سازی محیط زندگی و مراقبت از افراد دارای معلولیت، ایمنی در زندگی، تغذیه سالم، فعالیت جسمانی، دوری از سیگار و قلیان  و.. اشاره کرد.

وی ادامه داد: از جمله ویژه برنامه های خانه های سلامت محلات 13 گانه ارائه 210 برنامه خدمات مشاوره ای در زمینه روانشناسی، بهداشت، تغذیه و.. در راستای ارتقاء سلامت روان با بهره مندی 5 هزار و 250 مخاطب در گروه های مختلف سنی است.

بهرامی با تأکید بر تعامل با گروه های جهادی طی یک سال اخیر خاطر نشان کرد: در این خصوص 2 دوره برنامه استقرار تیم 40 نفره پزشکی با استقبال هزار و  900 مخاطب در مدرسه شهید ذوالفقاری واقع در یکی از محلات کم برخوردار ناحیه 4 و کوره پزخانه محله دولتخواه جنوبی واقع درناحیه 3  برپا شد.

معاون شهردار منطقه با بیان اینکه  77 برنامه نیاز سنجی در زمینه مناسب سازی معابر و فضای شهری، مساجد و منازل برای توانیابان انجام شده است خاطر نشان کرد: از جمله نتایج بدست آمده در این برنامه می توان به تشکیل کمیته مناسب سازی درمنطقه و اجرای 40 مورد طرح راه های هموار در نواحی پنجگانه با مشارکت معاونت های اجرایی اشاره کرد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی