کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی

۳۰ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

روابط عمومی اداره سلامت منطقه 19

ازبازدید و اهدای ارزاق به خانواده توانیابان نیازمندبه همت آقای تقی زاده رئیس اداره اجتماعی و باحضور مدیریت سرای محله شکوفه جنوبی خبرداد

تاریخ (۹۶/۹/۲۶)


روابط عمومی اداره سلامت منطقه 19
از تهیه سبد غذایی و هدیه به خانواده های توانیاب نیازمند به همت رئیس اداره اجتماعی ناحیه ۲ جناب آقای تقی زاده در سرای محله شکوفه جنوبی خبر داد.

تاریخ (۹۶/۹/۲۷)

روابط عمومی اداره سلامت منطقه 19
از توزیع بسته های شب یلدا بین خانواده های توانیاب و نیازمند خانه سلامت محله شکوفه جنوبی خبر داد

تاریخ (۹۶/۹/۲۹)
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۶ ، ۱۲:۱۹
روابط عمومی اداره سلامت منطقه 19
ازبرگزاری تور گردشگری بازدید از کاخ موزه نیاوران ویژه دبیران کانون معلولان محلات۱۴ گانه منطقه خبرداد.
تاریخ برگزاری:۹۶/۹/۲۲

روابط عمومی اداره سلامت منطقه 19
از دیدار با خانواده توانیاب در ناحیه 2 خبر داد
تاریخ ۹۶/۹/۲۱
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۳:۱۸

مسئول خانه سلامت خانی آبادنو جنوبی
  ازبازدید معاون محترم ناحیه یک به همراه مدیر محترم اداره سلامت منطقه و مدیراداره اجتماعی فرهنگی مدیریت و مسئول خانه سلامت خانی آباد جنوبی از توانیاب هادی مرادقلی محله خانی آباد نو جنوبی خبر داد.
 تاریخ  ۹۶/۹/۲۰

مسئول خانه سلامت خانی آبادنو جنوبی
از برگزاری کلاس آموزش مهارتهای  اجتماعی ویژه توانیابان کانون معلولان توسط کارشناس ارشد روانشناسی استثنایی سرکار خانم شکری در این سرای محله خبرداد
محل برگزاری: سرای محله
تاریخ برگزاری: ۹۶/۹/۱۹

مسئول سلامت شکوفه شمالی
برنامه دیدار با خانواده معلول بمناسبت هفته گرامیداشت معلولین به همت سرای محله عبدل آباد
تاریخ : ۹۶/۹/۱۹
مسئول خانه سلامت شریعتی جنوبی
از اهداء هدیه به دبیر کانون معلولان  این محله درهفته معلولین خبرداد.
تاریخ : ۹۶/۹/۱۹
مسئول سلامت شریعتی جنوبی
ازبرگزاری ایستگاه سلامت ویژه معلولین و خانواده های آنها خبرداد.
تاریخ 96/9/19

مسئول خانه سلامت خانی آبادنو جنوبی
برگزاری جلسه هم اندیشی دبیران محلات کانون معلولان منطقه ۱۹ با مدیر محترم اداره سلامت منطقه به مناسبت فرارسیدن هفته معلولان
مکان: سرای محله خانی آباد جنوبی
تاریخ برگزاری: ۹۶/۹/۵
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۶ ، ۱۶:۲۶
اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری اردوی بازدید از کاخ نیاوران برای اعضای کانون معلولان خبر داد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، در راستای پرکردن اوقات فراغت و فراهم کردن شرایط مفرح برای معلولان ، اردوی بازدید از کاخ گلستان با حضور اعضای کانون معلولان در تاریخ 22/9/96 برگزار شد .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۶ ، ۲۳:۰۲
اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری نشست اعضای کانون معلولان با شهردار منطقه خبر داد :

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، به مناسبت هفته ی معلول و درراستای تکریم معلولین ، دبیر و عضو کانون معلولان با شهردارمنطقه دیدار کردند در این دیدار که در تاریخ 14/9/96 برگزار شد ، داداش زاده مدیرسلامت منطقه پس از عرض تشکر از قربانی شهردار منطقه به دلیل فرصت ملاقات اعضای کانون ، مافی دبیر منطقه ای کانون ، به ارائه ی طرح راه های هموار به شهردار منطقه با هدف تسهیل در رفت و آمد معلولین و ایجاد کانالی پیرامون فعالیت صورت گرفته در این کانال پرداخت که با موافقت شهردارهمراه بود،در ضمن یکی از اعضای کانون معلولان نیز به بیان مشکلات این حوزه اشاره کرد .

شایان ذکر است ، در پایان داداش زاده ، با ارائه پاوری از عملکرد اداره ی سلامت به شهردار منطقه در حوزه ی معلولین و نیز مطرح کردن مشکلات یکی از خانواده های معلولین ، جلسه پایان یافت و مقرر گردید تا پیگیری های لازم در جهت حل مسائل ذکر شده ، صورت پذیرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۶ ، ۱۲:۴۴
اداره سلامت منطقه 19 از بازدید از خانواده توانیاب و اهدای سبد کالا خبر داد :

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، در راستای رسالت اداره ی سلامت و باهدف آگاهی از وضعیت زندگی معلولین ، مدیر اداره ی سلامت به همراه کارشناسان و مسئول خانه ی سلامت ناحیه ی 4 از خانواده توانیاب ساکن در این محل بازدید و با اهدای سبد کالا از ایشان عیادت کردند .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۶ ، ۱۲:۳۶
اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری جشن به مناسبت هفته ی معلول در محله ی شهید کاظمی خبر داد :


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، به مناسبت هفته ی معلول و در راستای گرامیداشت این روز ، برنامه ای با هدف ایجاد نشاط ، خانه ی سلامت شهید کاظمی در تاریخ 14/9/96 برنامه ی جشنی در سالن آمفی تئاتر سرای محله و با شرکت 80 نفر برگزار کرده است
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۶ ، ۱۲:۳۳
اداره سلامت منطقه 19 از برپایی ایستگاه سلامت به مناسبت هفته ی معلول خبر داد :

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، به مناسبت هفته ی معلول و در راستای رسالت اداره سلامت و با هدف حساس سازی شهروندان ، خانه ی سلامت شکوفه شمالی ، در تاریخ 96/9/13 اقدام به برپایی ایستگاه سلامت و اندازه گیری فشارخون و قندخون معلولان کرده است .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۶ ، ۱۲:۲۹
اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری کلاس آموزشی مهارتهای اجتماعی معلولین خبر داد :

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، نظر به اهمیت آموزش لازم به معلولان و افزایش مشارکت های اجتماعی آنان از یک سو و فراهم کردن زمینه های لازم جهت بروز استعدادهای معلولین و پرکردن اوقات فراغت آن ها ، مهارت های زندگی ویژه ی افراد توانیاب ، به همت خانه ی سلامت خانی آبادنوجنوبیدر تاریخ 19/9/96 ، برگزارشد .

گفتنی است ، کلاس های مذکور با حضور کارشناس روانشناسی ، در روزهای یکشنبه و سه شنبه ی هر هفته از ساعت 15تا 16/30 برگزار می شود و به مهارت های مورد نیاز توانیابان درچگونگی برقراری ارتباط با دیگران و ... ، آموزش های لازم را می بینند .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۶ ، ۱۳:۳۱
اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری کلاس آموزشی با موضوع " راهکارهای افزایش اعتماد به نفس " به مناسبت هفته ی معلول

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، به مناسبت هفته ی معلول و با هدف ارائه ی خدمات آموزشی سلامت محور به معلولان و خانواده های آن ها ، کلاس آموزشی با محوریت راهکارهای افزایش اعتماد به نفس در معلولین در سرای محله ی شکوفه شمالی ، برگزار شد .

وی افزود : در این کلاس آموزشی که با حضور خانواده ی معلولین تشکیل شد ، شرکت کنندگان با ضرورت و اهمیت اعتماد به نفس در معلولین و راهکارهای تقویت آن و ... ، آشنا شدند .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۶ ، ۱۳:۲۶