کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی

۱۸ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

يكشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۲۸ ب.ظ

منطقه 19: تقدیر از کودکان معلول ناحیه 4

مدیر اداره سلامت منطقه 19 از تقدیر از کودکان معلول ناحیه 4 خبر داد :

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، در راستای طرح چهارشنبه های معلولین ، خانه ی سلامت ناحیه ی 4 با حضور در مسجد مرجان آباد از کودکان معلول این ناحیه تقدیر کردند .

وی افزود ، هدف از اجرای این برنامه را افزایش روحیه ی کودکان معلول معرفی کرد .

برگشت به تلکس خبرها
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۳:۲۸
مدیر اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری کلاس آموزشی مهارت های ارتباطی معلولین در سرای محله ی اسفندیاری و بستان خبر داد :


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ،با هدف ارتقای کیفیت زندگی معلولین و با توجه به اهمیت مهارت های ارتباطی در بهبود روابط اجتماعی معلولان با افراد جامعه ، خانه سلامت اسفندیاری و بستان ، اقدام به برگزاری کلاس آموزشی با محوریت مهارت های ارتباطی معلولین در سرای محله کرده است .

وی افزود ،مهارت نوشتاری ،مهارت های غیر کلامی ، ایجاد دوستی و احترام ، روش مناسب برقرار ارتباط از جمله مهارت های ارتباطی است که آموزش آن به ویژه برای توانیابان از اهمیت بالایی برخوردار است در همین راستا، برگزاری کلاس های آموزشی مهارت های ارتباطی در برنامه های آموزشی خانه های سلامت قرار گرفته است که با شرکت اعضای کانون هر محله برگزار می شود .

گفتنی است ،این کلاس در تاریخ 97/4/27 و در قالب چهارشنبه های معلولین برگزار شده است .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۲:۱۵
مدیر اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری مسابقه ی دارت بین معلولان خبر داد :


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، در راستای اجرای طرح برنامه ی چهارشنبه های معلولین و با هدف افزایش روحیه و نشاط بین معلولان ، خانه ی سلامت خانی آبادنوجنوبی اقدام به برگزاری مسابقه ی پرتاب دارت بین معلولان در تاریخ 97/4/27 کرده است .

وی افزود، این طرح در قالب طرح شادستان اجرا شده است و از شرکت کنندگان با اه
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۲:۱۴
يكشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۳ ب.ظ

منطقه 19: تقدیر از کودکان معلول ناحیه 4

مدیر اداره سلامت منطقه 19 از تقدیر از کودکان معلول ناحیه 4 خبر داد :


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، در راستای طرح چهارشنبه های معلولین ، خانه ی سلامت ناحیه ی 4 با حضور در مسجد مرجان آباد از کودکان معلول این ناحیه تقدیر کردند .

وی افزود ، هدف از اجرای این برنامه را افزایش روحیه ی کودکان معلول معرفی کرد .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۲:۱۳
مدیر اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری صبحانه ی سالم در قالب برنامه ی چهارشنبه های معلولین خبر داد :


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، در راستای اجرای برنامه های چهارشنبه های معلولین و با هدف ترویج تغذیه ی سالم ، خانه ی سلامت رسالت اقدام به برگزاری صبحانه ی سالم در بوستان رسالت کرده است .

وی ادامه داد : صبحانه به عنوان اصلی ترین وعده ی غذایی محسوب می شود و از این جهت توجه به ارزش غذایی این وعده از اهمیت بالایی برخوردار است از سوی دیگر ضعف جسمانی معلولین توجه به تغذیه ی مناسبتری را می طلبد و برگزاری برنامه هایی در قالب صبحانه ی سالم می تواند در ترویچ این امر مؤثر باشد .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۲:۱۱
مدیر اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری کلاس آموزشی مهارت های ارتباطی ویژه ی ناتوانان خبر داد :


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، در راستای اجرای برنامه های چهارشنبه های معلولین در قالب طرح شادستان ، خانه ی سلامت برادران شکری محله ی اسماعیل ، اقدام به برگزاری کلاس آموزشی مهارت های ارتباطی ویژه ی افراد کم توان در این محله کرده است

وی افزود ، با توجه به اهمیت ارتباطات بین فردی بالاخص برای افراد کم توان که به دلیل شرایط خاص جسمانی خود، ممکن است با مشکلاتی روبرو شوند ، برگزاری کلاس های مهارت های ارتباطی نقش بسزایی در ارتقا و بهبود روابط آن ها خواهد داشت .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۷ ، ۱۲:۱۰
مدیر اداره سلامت منطقه 19 از مناسب سازی درب ورودی درمانگاه دادوش ویژه ی معلولان خبر داد :


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، در راستای اجرای طرح راههای هموار و با هدف تسهیل روند رفت و آمد توانیابان ، درب ورودی درمانگاه دادوش شناسایی شد و مدیر اداره سلامت از روند مناسب سازی آن بازدید کرد .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۷ ، ۱۲:۰۸
مدیر اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری جلسه ی هم اندیشی انتخابات دبیر کانون معلولین محله ی خانی آبادنوجنوبی خبر داد :


به گزارش روابط عمومی منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه، باتوجه به اهمیت نقش کانون ها در شناسایی مسائل و مشکلات محلات و هم اندیشی پیرامون حل آن ، جلسه ی انتخابات کانون معلولان محله ی خانی آبادنوجنوبی در سرای محله برگزار شد .

وی افزود : نیازسنجی در زمینه ی معلولان از جمله نیازهای آموزشی ، مناسب سازی و مشکلات معیشتی صورت گرفته است و براین اساس ،اجرای طرح راه های هموار و مناسب سازی ، اهدای سبد کالا و برگزاری کلاس های آموزشی مهارت های یادگیری در برنامه های اجرایی کانون معلولان قرار گرفته است .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۷ ، ۱۲:۰۵
مدیر اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری کلاس آموزشی مهارت یادگیری توانیابان در سرای محله ی خانی آبادنوجنوبی خبر داد :


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، یادگیری یکی از مهارت ها و ضرورت های توانمندی در هر فردی به ویژه در میان توانیابان است ؛ از این رو با هدف افزایش مشارکت های اجتماعی آنان ، کلاس آموزشی مهارت های یادگیری در تاریخ 97/4/16 در سرای محله ی خانی آبادنوجنوبی برگزار شد .

وی افزود ، به منظور تقویت روحیه و افزایش مهارت نقاشی ، مسابقه ی نقاشی نیز بین توانیابان اجرا شد .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۷ ، ۱۹:۰۶
مدیر اداره سلامت منطقه 19 از اهدای دوچرخه ثابت به یکی از شهروندان معلول در ناحیه ی 5 خبر داد :


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، در راستای رسالت اداره ی سلامت مبنی بر حمایت های معنوی و معیشتی از خانواده های توانیاب و با توجه به بازدید به عمل آمده از خانواده ی توانیاب ساکن در ناحیه ی 5 و نیازسنجی صورت گرفته از آن ها ، یک عدد دوچرخه ی ثابت به ایشان اهدا شد .

وی با بیان این که ، اداره ی سلامت وظیفه ی خود می داند مشکلات معلولان تاحد توان حل نماید افزود ، یکی از مهمترین مسائل در حوزه ی معلولین کمک به بهبود جسمی و جلوگیری از پیشرفت بیماری است و براین اساس تهیه ی وسایل حرکتی و ورزشی با همین هدف صورت گرفته است .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۷ ، ۱۷:۱۳