کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی

راستای تحقق شعار"تهران شهری برای همه" ارتباط توانیابان منطقه 19 با مدیران شهری این منطقه تسهیل شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی با اعلام این خبر گفت: انتظار توانیابان از مدیریت شهری اقدامات عینی و عملی است تا بتوانند آن را در سطح شهر و هنگام استفاده از خدمات شهری لمس کنند، به همین منظور با مدیریت دبیر منطقه ای کانون توانیابان حدود یکسال است با راه اندازی کانال ارتباطی تعامل دوسویه بین مدیران و توانیابان تسهیل شده است.
وی ادامه داد: در این کانال ارتباطی خبرها و اطلاع رسانی درخصوص اطلاعیه های رفاهی، اردو، جشن ها و مکان های نیاز به مناسب سازی به منظور تسهیل در عبور و مرور توانیابان از سوی آنها و خانواده هایشان معرفی و با ارجاع به مسئولین در اسرع وقت رسیدگی می شود.
بهرامی درخصوص اجرای طرح راه های هموار که با مشارکت توانیابان و ارسال تصاویر از سوی آنها در این کانال ارتباطی اجرا شده خاطر نشان کرد: ناهمواری معابر یکی از موانع حضور توانیابان در اجتماع محسوب می شود بر این اساس و در راستای افزایش مشارکت اجتماعی معلولین مناسب سازی معابر در اولویت اداره سلامت و معاونت فنی و عمران قرار گرفته است.
وی ادامه داد در همین راستا طی جلسه ای با معاونت فنی و عمرانی مقر شد مناسب سازی بوستان 22 بهمن و سایر معابر پر استفاده توانیابان در اولویت قرار گیرد و همچنین نسبت به شناسایی مساجد نیازمند مناسب سازی به معاونت فنی و عمران اقدام شد.
همچنین از دیگر مصوبات این جلسه مناسب سازی مدارس استثنایی مهرطلبان، طلوع و درب منزل یکی از نخبگان ورزشی ساکن در ناحیه 4 در اولویت اول در سال آینده قرار گیرد.
بر اساس این گزارش 20 مورد از معابر نیازمند مناسب سازی در سال جاری شناسایی شده و شهروندان نیز می توانند تصاویر اماکن نیازمند مناسب سازی را یا به دبیر منطقه ای کانون توانیابان به شماره 09015388878 ارسال و یا به نزدیکترین سرای محله و یا خانه سلامت مراجعه کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی