کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی
کمیته مناسب سازی معابر، بوستان ها و ساختمان های عمومی نواحی پنجگانه منطقه در سالن کنفرانس ساختمان ستادی  برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، اولین جلسه کمیته مناسب سازی معابر، بوستان ها و ساختمان های عمومی نواحی پنجگانه با حضور نماینده شورای شهر درکمیسیون فنی و عمرانی، نمایندگان اداره کل معماری و شهرسازی و اداره کل هماهنگی امور مناطق، معاونین شهردار منطقه وکارشناسان آنها و دبیر کانون معلولین منطقه برگزار شد.
در این جلسه معاونین حوزه های مختلف به ارائه گزارشی از اقدامات در راستای مناسب سازی معابر برای توانیابان، نابینایان و جانبازان مطرح کردند.
گفتنی است در این جلسه مقرر شد نسبت به مناسب سازی بوستان نرگس، معبر بخشایش شمالی، ساختمان معاونت اجتماعی و فرهنگی و ساختمان سرای محله رسالت به عنوان پروژه های پایلوت در سال جاری برای معلولین، نابینایان و جانبازان به لحاظ ایجاد رمپ،احداث پله، آسانسور، سرویس بهداشتی و ... اقدام شود.
بر اساس این گزارش توانیابان ساکن منطقه 25 نقطه از معابر را برای مناسب سازی، شناسایی و جهت اقدامات لازم به مدیریت شهری این منطقه معرفی کرده اند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی