کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی
يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۳ ب.ظ

: برگزاری مراسم جشن ویژه معلولان

مدیر اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری مراسم جشن ویژه معلولان به همت خانه سلامت خانی آباد جنوبی خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، داداش زاده با اعلام این خبر افزود: هرساله به مناسبت روز جهانی معلولین برنامه های متنوعی در راستای تکریم جایگاه معلولان در شهر توسط خانه های سلامت اجرا می شود. امسال نیز به همین مناسبت خانه سلامت خانی آباد جنوبی اقدام به برگزاری برنامه شاد و مفرحی با هدف ایجاد روحیه شادمانی و نشاط در معلولان و خانواده های آنان کرده است.

وی در ادامه به محور های مختلف این برنامه اشاره کرد و اظهار داشت : اجرای برنامه های متنوع هنری ، برپایی کارگاه آموزشی ، ارائه خدمات رایگان سلامت ، توزیع بروشور با موضوع" اعتماد به نفس در معلولین" اهداء جوایز به معلولین نخبه و پذیرایی و .. از جمله این محورها است.

داداش زاده گفت : پیش بینی می گردد در این برنامه بالغ بر 60 نفر حضور یابند. و با توجه اینکه در این مراسم معلولان به همراه خانواده هایشان حضور خواهند یافت، بنابراین در پایان مراسم جشن کارگاه آموزشی با موضوع" ارتباط بهینه و صحیح با معلولین " برپا خواهیم کرد تا از این طریق در توانمند سازی کودکان گامی برداشته باشیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی