کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی
همزمان با ایام تابستان بازارچه صنایع دستی ویژه معلولین منطقه 19 در سرای محله خانی آباد نو جنوبی راه اندازی می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، پیمان قربانی شهردار منطقه با اشاره به تدارک این برنامه در راستای طرح «داستان تابستان» گفت: این بازارچه به منظور ارائه محصولات صنایع دستی معلولین و کمک به وضعیت معیشتی آنان، توسط اداره سلامت منطقه در سرای محله خانی آباد نو جنوبی راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: همزمان با ایام تابستان مسابقات ورزشی، کلاسهای هنری و فراغتی مختلفی نیز برای این قشر از افراد برنامه ریزی شده است که در سراهای محلات سطح منطقه برگزار می شود.

همچنین 5 تور گردشگری به اماکن زیارتی و سیاحتی شهر تهران برای بهره مندی از معلولین با مشارکت ستاد گردشگری منطقه در نظر گرفته شده است.

قربانی در ادامه با بیان اینکه هر هفته یک برنامه بازدیدی از وضعیت معیشتی معلولین منطقه انجام می شود، افزود: هدف از این بازدیدها شناسایی نیازهای معیشتی این معلولین در راستای ارائه خدمات حمایتی به آنان است که در همین راستا تاکنون از وضعیت 50 خانواده معلول در منطقه بازدید شده است.

به گفته قربانی بازدید از منزل معلولین سطح درجه یک در اولویت برنامه اداره سلامت منطقه قرار دارد و طی این بازدیدها ضمن توزیع سبد کالا ، وسایل مورد نیاز از جمله یخچال، لباسشویی، ویلچر، دستگاه قند و فشار خون و وسایل ورزشی برحسب نیاز معلولین در اختیارشان قرار گرفته است.

شهردار منطقه اظهار کرد: ارائه خدمات سلامت محور در قالب معرفی بیماران به شرکت شهر سالم شهرداری تهران و درمان رایگان آنان از دیگر خدمات حمایتی شهرداری برای کمک به معلولین است.

انتشار خبر 1396/4/19
منبع خبر شهرداری منطقه ۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی