کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی
مدیر اداره سلامت منطقه 19 از برگزاری کلاس آموزشی پیشگیری از تولد کودکان معلول در قالب چهارشنبه های معلولین خبر داد :

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، در راستای اجرای طرح شادستان و در قالب برنامه ی چهارشنبه های معلولین ، خانه ی سلامت برادران شکری اقدام به برگزاری کلاس آموزشی با محوریت راهکارهای پیشگیری از تولد کودکان معلول در سرای محله ی اسماعیل آباد کرده است .

وی هدف از برگزاری این کلاس را بهبود کیفیت زندگی شهروندان و کاهش آمار تولد کودکان معلول در جامعه معرفی کرد و افزود ، در این کلاس آموزشی ، شرکت کنندگان با علل و عواملی که در تولد کودک معلول دخالت دارند و نیز راهکارهای پیشگیری از بروز آن آشنا شدند و پاسخ سؤالات خود را از کارشناس حاضر دریافت کردند.

گفتنی است ، هزینه های سنگین نگهداری و درمان کودکان معلول از یک سو و مشکلات روحی که بر خانواده و کودکان معلول تحمیل می شود از مهمترین مسائلی است که ضرورت تلاش تمام متصدیان امور سلامت را در پیشگیری از تولد کودکان معلول برجسته می کند و تشکیل کارگاه هایی با هدف آگاهی بخشی به شهروندان یکی از این راهکارها است .

برگشت به تلکس خبرها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی