کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی
مدیر اداره سلامت منطقه 19 از نصب بنرهای اطلاع رسانی با موضوع " وظایف شهرداری در حوزه معلولین " در ساختمان های ستادی شهرداری خبر داد :

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19 به نقل از داداش زاده مدیر سلامت منطقه ، در راستای ابلاغ اداره کل سلامت پیرامون آشنایی با وظایف شهرداری در قبال معلولین ، بنرهای اطلاع رسانی با محوریت قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت در رابطه با مناسب سازی فضاهای شهری ، در ساختمان های شهرداری نواحی پنج گانه ، معاونت اجتماعی - فرهنگی ، معاونت فنی و عمران و معاونت حمل و نقل و ترافیک نصب شد .

وی افزود ، اعتقاد و باور ما این است که مشکلات جسمانی معلولین نباید موجب انزوا و به تعبیری خانه نشینی آن ها گردد ؛ بدین منظور ضروری است تا با مناسب سازی مسیرهای پرتردد و ناهموار ، زمینه برای حضور و مشارکت اجتماعی معلولین فراهم آید .

گفتنی است ، پیش تر ، طرح راه های هموار با همکاری دبیر منطقه ای کانون معلولان و معاونت فنی و عمران اقدام به مناسب سازی در بوستان های شریعتی ، مهران ، بوستان گلریز و ... ، باشگاه ورزشی بنا اجرا شده است و اعضای کانون معلولین از طریق ارتباط با کانون معلولان و اداره سلامت فضای مورد نیاز برای مناسب سازی را معرفی کنند .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی