کانون معلولان منطقه 19

صفحه رسمی اطلاع رسانی شهروندان دارای معلولیت منظقه ۱۹شهر تهران
پیشخوان
تبلیغات تبلیغات
بایگانی

معاون خدمات شهرعاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از خرید و اهدای ویلچر به معلولین نیازمند منطقه در راستای تحقق طرح بی هزینه خوبی کن خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، سعید صالح محمود رباطی با اشاره به آغاز این طرح از اوایل تابستان گفت: به منظور اجرای این طرح دربهای بطری شهروندان در ایستگاه های بازیافت جمع آوری می شود و با فروش آنها ویلچر خریداری و به معلولین نیازمند اهدا خواهد شد.
درهمین راستا نیز طی هفته جاری یک ویلچر تمام اورتوپد خریداری شدکه به یکی از معلولین نیازمند منطقه اهدا می شود.
این مسئول تصریح کرد: ویلچرهای مورد نیاز از شرکتی خریداری می شود که نیروی های شاغل در آن خود معلول بوده و تولید ویلچر می کنند.
این مسئول در بخش دیگری به اجرای طرح «خانه سبز» در ساختمان های شهرداری منطقه اشاره کرد و افزود: این طرح با هدف افزایش زیبایی بصری ساختمان ها در ساختمان آموزش اداره پسماند منطقه اجرا و در مراحل بعدی نیز به سایر ساختمان های شهرداری خواهد رسید.
به گفته وی در این طرح لاستیک های فرسوده با رنگهای مختلف جلوه گرفته و با کاشت گل در داخل آنها در ساختمان ها جانمایی می شوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی